sábado, 5 de abril de 2008

El cotxe vermell

Febrer 2008

1. Avui he somiat que la Laura F. i el David C. eren parella, i que havien decidit que per potenciar l'ús de les llengües concretarien un horari setmanal per determinar quan parlarien en català, en castellà o en francès.

2. També he somiat que la Laura, jo i la Sònia S. estàvem al costat d'un cotxe esportiu vermell, que pel que sembla era de la Laura. Hi entràvem i la Sònia es posava al seient del conductor, però aleshores jo recordava que ella no tenia carnet, i jo i la Laura li demanàvem que no conduís ella. Ella es negava a baixar, i la Laura i jo, espantades per si patíem un accident si conduïa ella, baixàvem del cotxe. Un cop fora, la Sònia marxava en el cotxe, i com que jo no tenia cap paper a mà, apuntava a terra amb boli vermell el número de la matrícula per poder avisar els mossos. La Laura estava molt preocupada pel que pogués passar, i jo intentava tranquil·litzar-la.

No hay comentarios: