martes, 13 de mayo de 2008

Un compte barat

Jo i el meu marit som a França perquè hem anat a veure uns amics (que en realitat viuen a Suïssa). Sortim d'un restaurant on hem estat dinant una dotzena de persones, i quan som fora i estic a punt d'entrar en un cotxe algú em comenta que ningú ha pagat el compte. Decideixo tornar a entrar al local per encarregar-me'n. De nou al restaurant, m'adreço a una cambrera. Em costa expressar-me en francès, però ella em parla en català, i continuem la conversa en català. Li explico que hem oblidat de pagar el compte, i me l'ensenya: són una mica més de nou euros. Sorpresa, li dic que hi deu haver hagut un error, perquè hem menjat més de dotze persones. Em diu que ho revisarà, i em porta un nou compte on hi ha detallat tot el que hem consumit. Comprovo que els càlculs estan ben fets, i pago, sorpresa que sigui tan barat.

No hay comentarios: