miércoles, 7 de mayo de 2008

El lingüista d'Elisenda Roca

Vaig somiar que Elisenda Roca se m'acostava, i feia cara de preocupada. M'explicava que el lingüista que treballava en el programa que fa a BTV a la tarda havia plegat de cop i volta, i es preguntava per què ho devia haver fet. Jo li deia que la feina de lingüista no està gaire ben pagada, i que per tant, si li havien fet una oferta de feina més ben remunerada, era normal que hagués decidit marxar. Aleshores, ella es tranquil·litzava i em comentava que bé, que de tota manera el seu programa tenia un bon nivell de llengua, i jo me la mirava amb escepticisme, sense gosar dir-li que uns quants dels col·laboradors del programa tenien un domini de la llengua més aviat escàs per no dir deplorable.

Més endavant, era amb el meu marit i li explicava la conversa. Aleshores, se m'acudia que potser, en realitat, m'havia estat temptejant per veure si m'interessava la feina i que jo no m'havia adonat de la indirecta.

No hay comentarios: