miércoles, 17 de septiembre de 2008

Calvo Molina

Estic mirant la previsió del temps de TV3, molt atenta perquè fora amenaça tempesta. El Tomàs Molina ens presenta uns mapes del temps on només hi ha sols i temperatures càlides. Però hi ha una excepció, diu el Molina. "Durant tota la setmana plourà cada dia entre les 4.30 i les 5 de la matinada". Cagundeu, just l'hora que he d'agafar la moto per anar a treballar.

Em desperto de la migdiada al sofà amb molts dubtes de si la previsió del temps que tinc al cap és només un somni o de veritat. Per si de cas em connecto al meteocat.com. No sé si el fet que cada matí (o ni) els espersors de la Diagonal em mullin lleugerament té alguna cosa a veure. Senyor Hereu, els espersos són per regar la gespa, no els ciutadans. Faci el favor de re-direccionar-los.

No hay comentarios: