miércoles, 5 de noviembre de 2008

okupa

Mira, la cosa és en un suburbi de ciutat de matinada. No sé com hi vaig a parar però estic al menjador d'una casa que no és la meva. L'angoixa ve quan jo em poso al cap que m'hi he de quedar a dormir tot i que sóc conscient que en qualsevol moment es despertaran i sortiran del dormitori els propietaris de la casa que he ocupat suposadament entrant per la finestra. Sé que poden trucar la poli i fins i tot així decideixo quedar-me a dormir al sofà tot i no estar gens tranquil. És aleshores quan, com si fos conscient que és un somni mentre somio em dic a mi mateix que no té cap sentit preocupar-me quan això ho porto fent moltes vegades i en altres cases. La cosa és que quan em desperto trigo una estona a convencer-me que és un somni i que (no crec ser sonàmbul) mai he fet d'intrús d'aquesta manera a la vida real...També t'he de dir que estic davant d'una mudança imminent. Què em passa doctor???

No hay comentarios: