lunes, 21 de julio de 2008

La Carme busca pis

Vaig pel carrer i em trobo la Carme. M'explica que vol comprar un pis, i que en aquell moment en va a veure un. Li dic que si vol la puc acompanyar, ja que tinc una mica d'experiència en això de mirar pisos de quan me'n vaig comprar un, i ella es mostra encantada amb l'oferiment.

L'edifici és més aviat antic, amb la porta de ferro. Quan entrem al portal, veiem una noia que vol pujar a l'ascensor amb una bicileta, però no sap com col·locar-la perquè hi entri bé. L'ascensor no té parets, no és més que una mena de plataforma, amb unes ratlles pintades a terra que n'indiquen els límits. Ajudo la noia a posar vertical la bicicleta perquè pugui pujar. Després, l'ascensor es torna normal i la Carme i jo pugem a veure el pis. Hi passegem, però no ens convenç gaire.

No hay comentarios: