sábado, 7 de junio de 2008

Volant cap al fotomató

Sóc amb la meva mare sobrevolant la ciutat de Barcelona, tot i que no sembla Barcelona, fins que arribem a una plaça que en una banda té un lloc amb espais esglaonats, i a cada un dels replans hi ha un fotomató. Decidim baixar per fer-nos una foto plegades, i anem cap al més elevat. En entrar, veiem que hi ha tires de fotos fetes, amb retrats d'altres persones, que podem agafar. Me les miro, i m'adono que són fotos fetes (?) per una exnòvia d'un cosí meu. Decideixo quedar-me-les per tornar-les-hi. Llavors, de cop, estic sortint de la boca del metro de prop de casa meva, i veig aquesta noia. Corro una mica per atrapar-la, i quan em veu em saluda. Li explico que he trobat aquelles fotos, que duc a sobre, i les hi torno, tot dient-li que no importa si ja no és la parella del meu cosí, perquè la continuo apreciant igual. Ella somriu, i m'agraeix que li hagi tornat les fotos, i el comentari.

No hay comentarios: